En kväll med Jullan

Min torsdag började av att väckarklockan ringde vid 6.50 och vid 7.15 så befann jag mig på löpbandet på gymmet. Kan knappt tro att det är sant att jag klev upp så pass tidigt för att hinna träna innan jobbet. Heja mig alltså!   När jag hade gymmat klart så åkte jag hem och duschade,  gjorde smoothie och kollade på ett greys avsnitt innan jobbet kallade.  Jobbade mellan 9.45-19 idag och när jag slutade åkte jag direkt till Julia.  Hon har ju gått och blivit kär så fick kolla in både hennes nya boende och hennes nya boyfriend, båda två får mycket väl godkänt. Så otroligt mega glad för hennes skull <3  Vi hade ju inte setts på ett tag så vi gjorde fika och placerade oss sedan i soffan och pratade på i flera timmar.  Älskar stunder som dessa.  Måste bara se till att dom händer oftare!     
 
Nu ska jag krypa till kojs med Jonte så natti natti på er!